2025-09-17
Dobre kieliszki to podstawa.
O istotności kieliszków w degustacji wina nie trzeba chyba nikogo przekonywać. O tym, że w Polsce powstają świetne kieliszki, też mam nadzieję nie trzeba przypominać.
Krośnieńskie szkło, w tym zaprojektowany w 2011 roku, bestseller - linia Avant-garde, to kieliszki chętnie używane w restauracjach, win barach i polskich winnicach.
Huta w Krośnie funkcjonuje od 1923 roku. Przez ponad sto lat marka ewoluowała i zmieniała strategie swoich działań. Niezmienna przez cały ten czas pozostawała jakość produktów. Krośnieńskie szkło gości na stołach całego świata – jest sprzedawane na ponad sześćdziesięciu rynkach. Jest cenione przez profesjonalistów i indywidualnych użytkowników za estetykę, jakość i praktyczność.
12 września odbył się Future Day - wydarzenie, które oznacza swoiste nowe otwarcie.
Ambitne plany, strategia i polityka firmy to między innymi:
- 100% kryształu bezołowiowego
- jeszcze więcej uwagi skupionej na szkle kolorowym – specjalności Krosna
- nowa struktura portfolio, w tym specjalne kolekcje dla HoReCa
- nowe, bardziej ekologiczne opakowania
oraz…
bliższa współpraca z polskimi winnicami.
Polskie wino w polskim szkle to bardzo dobry kierunek. Już niedługo więcej w tym temacie.
Grafiki dzięki umprzejmości Krosno Glass S.A.